Onsdag

Idag..
Har pluggat på examensarbetet idag..
Skickat in Pm:et också.
Så nu ska vi se vart det bär..
Har också kollat runt på lägenhet idag..
Det är ju de att det är lite ont om 2or..
Så kanske måste ta och leta upp en stor 1a istället..
Men vad gör jag med alla mina saker??
Känns verkligen som om allt är för mycket just nu.
Examensarbete
och praktiken börjar snart.
och mitt i allt de..
bestämde jag mig för att flytta..
inte så smart..
farfar ligger också på sjukhuset..
rätt så sjuk..
vilket inte piggar upp heller..
Tur att jag har mina raringar här med mig och inte har sålt dem..
Hade en dröm härom kvällen att jag sålde Ebbe..
Helt sjukt var det.
Tur att han låg bredvid mig när jag vaknade.

Så nu tar vi en liten vilostund innan vi jobbar vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback