Söndag

Jag både hatar och älskar söndagar..
Det brukar vara min städdag..
med undantag när man har sällskap..
Har faktiskt haft de denna helg..
för ovanligthetens skull..
Han brukar alltid dyka upp på söndagarna i vanliga fall..
Men nu har stormen åkt iaf..
Så han ska iväg på kryssning nästa helg..
FUSK.
jag vill också.
men ska åka med Jenny snart..
Hoppas jag..
gäller bara att fixa lite hundvakt :P

Så i helgen har jag faktiskt sålt ett av mina skåp.
De värsta faktiskt..
Skulle jag inte få den såld skulle jag slå sönder den..
Men det var ju tur att jag slapp massa småbitar överallt :P

Också var jag och kollade min syn...
Tyckte att det behövdes..
Såg inte så jätte dåligt men tillräckligt för att vara trött när jag varit på föreläsning.
Så tur att man har en tät kille som kan lägga ut så länge.
4000:- gick paketet på..
Så hoppas verkligen att de fungerar..

Imorgon tänker jag städa på lite..
Sen ska jag ta en prommis i skogen tror jag..
ta med mig en termos med varmt te och sätta mig och fika någonstans :D
kan bli mysigt de!
Får se om jag kanske får lite sällskap?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback