Tisdag

vad gör man..
kroppen är helt slut..
nästan död..
medan hjärnan är i full gång..
kroppen orkar inget men hjärnan är inte trött..
Känns som om hjärnan har varit på paus hela dagen och vaknar nu..
Hoppas verkligen att morgondagen är mer aktiv..
ska leta och läsa böckar..
så hoppas på att det är hjärnan som är trött imorgon..

har iaf färgat håret idag..
och varit på handledarmöte på skolan om examensarbetet..
Så det är egentligen bara att sätta igång..
Har massor man ska läsa och skriva om..
samtigt som jag ska packa ner massa saker..
samtidigt som jag ska hålla rent för övrigt.
samtidigt som hundarna ska må bra..

Det känns som om allt bara är för mycket..
och jag kommer verkligen inte igång med något..
tur att hundarna är levande och rör på sig så jag måste ta tag i något..
men ändå..
allt är bara bläääh..


Kommentarer
Postat av: Tessan

Kämpa på, snaaart får du flytta hem :)

2012-02-08 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback