Fredag

Jaha..
fortfarande sjuk..
ringde rådgivningen..
fick då tipset att fortsätta med samma som jag gjort..
så bara att härda ut då..
Det är tydligen en hosta som går..
man hostar så man nästan spyr..
men fasen om det inte lättar lite tills på måndag måste jag göra något..
kan ju inte sova som man ska heller..
så fort man lägger sig ner är det as jobbig hosta..

Nu är det lite folk här..
valeria, tommy och robin var här på middag..
valeria provade att snusa för första gången..
och då provade hon ettan lös..
hahaha
hon blev lite snurrig i huvudet..

Sen var jag iväg och hämtade lollo och janne också..
så nu är det verkligen heta diskussioner i köket :P
jag sitter här nu med valeria och försöker hjälpa henne med skype :P..
Så nu ska jag hosta vidare!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback