Lördag

Härregud..
måste egentligen sätta upp mål för dagarna vad jag ska hinna med..
Idag hade jag tänkt bli klar med att packa ner det mesta..
men jag har redan insett att det hinner jag inte..
så får korta ner det lite..
hoppas på att jag hinner med köket då iaf.
ska packa sånt som jag inte använder så ofta..
Känner som om jag går och rycker i allt överallt..
så nu måste jag bestämma mig var jag ska börja..
det blev köket..
Det är verkligen ett bomb nedslag där just nu..
ligger en massa saker där som inte ens ska vara där..
allt sånt åkte in i vardagsrummet nu :P
bra att bara flytta runt på grejerna..

Så imorse klev jag upp och duschade..
gav hundarna mat.
gick på prommis
och sen vid 10 for jag iväg och köpte hundmat..
sista matpåsen här nere hoppas jag..
:P
Men det kanske är lite för mycket att hoppas på..
men passade iaf på att köpa en ny matskål till lilly..
den ska göra så hon inte äter så fort..
hon sväljer ju nästan ihjäl sig..

Nu går diskmaskinen för fullt..
och önskade att jag kunde tvätta också..
men den gubben gick inte..
den får vänta tills 7 ikväll..

Så nu åter till packandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback