Fredag

Fredag..
Ja en helt vanlig dag för min del..
Jobb till 19..
En hård helg väntar nu.
men det går nog bra.
det är svalt och skönt inne på jobbet.
Har varit jätte varmt idag..
även så det kändes varmt inne på macken..
Men när man gick ut var de ändå ganska svalt inne hos oss..
 
Idag stod jag och höll på med lösgodiset från 11-17..
Det var så mycket folk som man var tvungen att ta emellan..
så drickan hann inte bli helt påfyllt innan jag gick idag..
men som sagt..
jobbar ju imorgon också.
så det får vi hinna med då istället..
 
Härregud..
Klockan är 9 och det är 28 grader ute..
Min granne har varit så snäll och köpt en dörrstopp till mig på skattkistan idag!
Så nu har vi dörrarna öppen och luften strömmar in :)
dock är det inte tillräckligt..
det är också 28 grader inomhus..
 
Men inte är vi bitter inte!
Fortsätt arbeta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback