SÖNDAG

SÖNDAG!
hård helg må jag säga!
Har varit långledig med det känns som bara en dag!
I fredags bar det iväg till laxen..
INTE att rekomendera att dricka en hel del..
och sedan dagen efter kliva upp klockan 7...
för att gå på hundutställning...
tyvärr var inte mina hundar något av intresse för henne.
men i mina ögon är de alltid bäst!
lördagen fortsatte tills klockan 12..
då kom jag hem från utställningen..
åt lite lunch..
sov till middag..
åt en pizza..
sov lite till tills det kom folk för kvällen..
tog det väldigt lugt den kvällen och var hemma redan 00..
Idag tog jag också sovmorgon..
klev upp runt 9 och duscha och gav hundarna mat..
somnade om.. och vaknade 11..
jag o robin snabbstädade lite..
och sen for vi till graninge..
har varit hos mamma o pappa hela dagen..
de bjöd på middag vid golfklubben så de blev vårrullar o ris!!
GOTT
när vi kom hem så gjorde vi en jordgubb/rabarberpaj.
Den blev suuuuper..
mamma, pappa o jag åt nästan upp hela pajen! :P
Nu har jag nyss kommit hem och hundarna har ätit mat..
En sak till också..
min bil är tydligen såld..
kommer fälla ett antal tårar innan den är hämtad ! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback