Måndag

Idag jobbade jag 8-13.
När jag slutade så somnade jag på soffan..
helt utmattad efter denna arbetshelg.
Men imorgon är man ledig!
Såååå nice..
Sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag.
sen är jag ledig i helgen!!
wohooo
håller verkligen tummarna på ett sånt väder som var i helgen..
men med min tur så kommer det att regna..
 
Har varit iväg till "Huset" idag och knäppt lite kort.
det är utflyttning för fulla muggar..
Nycklar lämnas nog över snart..
så finns inte så mycket kvar att göra där..
 
Var iväg och spelade lite minigolf ikväll också.
Självklart så vann man ju ;)
kände mig verkligen på G.
slog några hole in one..
var faktiskt en bra kväller..
 
Sedan for jag och Therese hem hit och fika lite.
fick lite sockerkaka av mamma idag så.
Den är snart uppäten ;)

Resten av kvällen blir nog att vila upp sig ordentligt!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback