Måndag

måndag..
hatar måndagar..
oavsett..
har jobbat hela helgen..
+ idag med.
Imorgon blir det en ledig dag.
sen är de tillbaka till jobbet igen.
Det är skönt att jobba..
men det hade varit roligare med normala arbetstider..
Nu försvinner hela dagarna.
staden hinner knappt öppna innan jag börjar jobba.
så man hinner inte gå på stan..
sen när man kommer hem.
då har stan stängt..
så då hinner man inte heller gå..
det är lixom en plats att umgås på.
MEN jag har iaf ett jobb..

Imorgon är det ändå fullt schema med allt som jag inte hinner annars..
ska uträtta några ärenden imorgon..
OCH jag har köpt gardiner till sovrummet.
sånna mörka..
inte mörkläggning..
men fungerar gott och väl som det iaf :D
Nu ska jag sova gott i natt utan att vakna miljoner gånger.
så natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback