Onsdag

Nu har dom gjort nytt här på bloggen.
ett helt nytt sätt att lägga inlägg på.
Dock ser de suveränt ut nu tycker jag!
Sen finns det en svara knapp på alla kommentarer nu!
Så mycket bättre!
Så det går bättre och bättre för denna hemsida..
 
Själv känner jag att jag bara jobbar.
inte så värst mycket att skriva om när de gäller det :P
Idag kom det varor.
5 vagnar..
så det ska räcka över midsommar..
 
Ja på tal om midsommar..
har jag sagt att jag jobbar då?
hmm...
ja pengar blir det iaf.
så ska åka på stor shopping sedan!
 
Har jobbat idag med.
8-13 så det var ett kort pass.
MEN
Det är ju också pengar.
 
Nu ska jag ta å äta lite.
blev super hungrig.
har plockat upp så mycket mat och varor idag..
så inte konstigt.. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback