Fredag

Nu har en vecka på praktiken gått..
nu återstår bara 3 till..
sen kommer den nervösa flytten!

börja kännas lite nu iaf att man ska lämna denna stad..
så det är både askul men med ändå en liten känsla av sorg.
finns ju faktiskt folk här nere som man träffar ofta på promenader..
och som man stannar och pratar med..
även fast man inte "umgås" med dem.
det är ju en liten sheltie dam till här som vi pratat väldigt mycket med..
lilla Bibbi.
Nästa prommis blir att leta reda på henne och knäppa lite kort..
Lilly är så förälskad i den matten så det är inte klokt..
hon bara skriker rätt ut när hon ser henne..
så det kommer jag verkligen att sakna.

finns också massa andra människor med!
kommer säkert komma upp bilder här när jag tänker på er!
Vet ju att det finns en person som läser denna blogg väldigt aktivt..
även fast vi ses nästan varje dag.. (mindre nu under praktiken)
så nu tycker jag att du också ska skaffa en blogg!

NU ska jag och hundarna iaf ta en myskväll.
Imorgon ska vi ta en mysdag i skogen..
sen blir de lite städning på det.
toppen!
eventuellt ska ja packa ner lite mer som jag sett att jag inte använder..
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Vet inte om jag känner mig träffad ;)

Jag kommer i alla fall inte skaffa någon blogg! om du inte hjälper mig ;) Men jag kommer inte ha något att skriva, det hände inget spännande med/hos mig ;)



Tycker det är dumt att vi inte träffas nästan varje dag nu när det är praktik.. :/ Glömmer att berätta så mycket! :P sms är tråkigt ;)



Men när du flyttar upp får jag en anledning att ta ledigt varannan eller var tredje helg och hälsa på! :P

2012-03-09 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback