Måndag

måndag måndag måndag...
hatar verkligen måndagar..
men nu är snart denna dagen över..
har haft min första praktikdag idag..
det gick bra..
barnen är underbara men älskar att prata..
så man får väl ha ont i huvudet ett tag..
det tar som sin tid att vänja sig..

Snart ska man ta och flytta hem också..
det är verkligen nedräkning..
Men vi får väl se hur länge man måste kämpa med de sista uppgifterna..
de verkar verkligen stränga på dessa..

men får väl kämpa på :P
har ju som resten av livet på mig att skriva..
bara man kommer hem på hemmaplan!

fick också chansen att ha prinsen hos mig i helgen..
jag glömmer alltid bort tid och rum när han är här..
det är så otroligt mycket att tänka på just nu..
det har aldrig varit så stora saker i mitt liv samtidigt som händer!

* först för ca 6 månader sedan gick min älskade farmor bort..
vilket jag har otroligt svårt att släppa..

* i helgen när jag var hemma... gick även min farfar bort..
så den 23 mars ska jag hem igen på begravning.

* Har praktik just nu och man ska vara pigg och alert.
även planera, genomför och utvärdera lektioner.

* samtidigt som man ska skriva examensarbete..

* också ska man skriva merit portfölj..

* Flytta från ett boende till ett annat.

* eventuellt jobba när man kommer hem i april.

* samtidigt som robin vill att jag tar olika beslut om olika bilar..
han vill att jag byter bil till en diesel..

* OCH framförallt så ska jag också ta hand om mina älskingar.
De behöver också få mortion och kärlek <3.

Nej usch det är verkligen bara att ta dagen som den kommer..


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Vi fixar det här!! :)

2012-03-05 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback