Fredag

Idag har jag arbetat...
Helt slut i kroppen faktiskt.
har varit väldigt taggad för jobb nu flera dagar..
men..
ja vet inte riktigt varför jag tappat energin...
Men som sagt..
Den där platt tvn som stått på inköpslisten nu sen 2009..
är nu inköpt! :D
Det är en födelsedagspresent till mig själv :)

Fyller ju år på onsdag!!
Då jag ska sitta i en bil halva dagen ner till eskilstuna igen...
Men mitt hjärta var in hit en snabbis nyss..
han kom från stockholm lite tidigare idag..

Fick min present nu..
han tyckte så synd och mig så..
Eftersom min mikro gick sönder för någon vecka sedan..
så självklart var han in och shoppade den största de hade! :P


Men nu kan jag värma mat igen iaf!
Hoppas bara på att den håller lite längre än den förra!!

Så nu ska jag å hundarna lägga oss o sova..
ny jobbardag imorgon..

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback