Fredag

Fredag..
Tiden går ändå ganska fort..
idag är jag ledig för jag ska jobba helgen..
känns väl sådär..
men har en otrolig vecka att se framemot.
Jobbar endast onsdag till veckan..
som sagt betyder det mindre pengar..
men har man jobbat hela sommaren..
så behöver man lite ledigt..
 
Idag har jag fortfarande lite tvätt..
robin kom med lite igår..
Men det kan man göra under tiden som man bakar..
ska göra en kladdkaka..
också hade ja tänkt göra en morotskaka.
Hoppas på en lyckad denna gång..
kladdkakan är inte så svår..
så den blir nog iaf lyckad..
:P
 
Nu är det iaf doggarnas tur.
ska ut på prommis i regnet..
när tvättmaskinen blir klar om 10 min.
 

Kommentarer
Postat av: Valeria

Kladdkakan, mummmmmmmmmms, den håller jag medad. Ha en bra dag min vän : ))) !

Svar: Den var super :)
Emma Nordlander

2012-09-14 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback